Dashboard Regiotaxi

Uitvoering

 
 

Tevredenheid reizigers

Sinds februari 2023 wordt er een continu klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Hiervoor worden per dag 10 mensen gebeld die vlak daarvoor een rit met de Regiotaxi hebben gemaakt.
Onderaan deze pagina vindt u de kwartaalrapportages van dit onderzoek.

Het online dashboard kunt u hier inzien
De resultaten zijn te filteren op maand, kwartaal en/of gemeente.

De ophaalpunten zijn een soort haltes voor de Regiotaxi. Deze zijn ingericht op drukke en onoverzichtelijke plaatsen, zodat klant en chauffeur elkaar eenvoudig kunnen vinden.


Vervoerder voldoet aan besteksvoorwaarden

Stiptheid

Tenminste 95% van de reizigers dient op tijd opgehaald te zijn. Wanneer dit niet lukt, kan de vervoerder een boete opgelegd krijgen.


Telefonie

Binnenkomende telefoontjes dienen binnen 60 seconden beantwoord te worden.

Terugbelservice

Het aantal reizigers dat door de chauffeur is gebeld toen die onderweg was.

Zero-emissie

Back To Top
Ga naar de inhoud