Naar de hoofdinhoud Naar de navigatie

Dashboard Regiotaxi

Uitvoering

 

 

Tevredenheid reizigers

Sinds februari 2023 wordt er een continu klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Hiervoor worden per dag 10 mensen gebeld die vlak daarvoor een rit met de Regiotaxi hebben gemaakt.
Onderaan deze pagina vindt u de kwartaalrapportages van dit onderzoek.

Het online dashboard kunt u hier inzien
De resultaten zijn te filteren op maand, kwartaal en/of gemeente.

 

Aard van de gegronde klachten

Categorie202320242025
Betaling010
Boekingsfout372
Combinatie201
Gedrag medepassagiers010
Geen pas ontvangen100
Geen voertuig483617
Klacht chauffeur151310
Klachtafhandeling011
Klantenservice200
Omrijtijd001
Overig1141
Tarief207
Te laat opgehaald1637238
Te lange reistijd201
Te vroeg opgehaald100
Telefonie attitude230
Telefonie bereikbaarheid011
Verkeerd voertuig760
Verkeerde route110
Website/App100

 

 

Vervoerder voldoet aan besteksvoorwaarden

Stiptheid

Tenminste 95% van de reizigers dient op tijd opgehaald te zijn. Wanneer dit niet lukt, kan de vervoerder een boete opgelegd krijgen.

In onderstaande grafieken zijn alleen de te-laatritten meegenomen. Ritten die te vroeg zijn gereden worden – vooralsnog – niet meegenomen. Als een rit te vroeg wordt uitgevoerd, is dit in de meeste gevallen met instemming van de reiziger.

 

 

 

Telefonie

Binnenkomende telefoontjes dienen binnen 60 seconden beantwoord te worden.

 

Terugbelservice

Het aantal reizigers dat door de chauffeur is gebeld toen die onderweg was.

 

Zero-emissie