Telefonie
Binnenkomende telefoontjes dienen binnen 60 seconden beantwoord te worden.
Kwartaalrapportages klanttevredenheidsonderzoek
2024
Rapportage klanttevredenheidsonderzoek 3e kwartaal 2024
847 kb
Toegankelijke versie rapportage klanttevredenheidsonderzoek 3e kwartaal 2024
36 kb
Rapportage klanttevredenheidsonderzoek 2e kwartaal 2024
903 kb
Toegankelijke versie rapportage klanttevredenheidsonderzoek 2e kwartaal 2024
37 kb
Rapportage klanttevredenheidsonderzoek 1e kwartaal 2024
918 kb
Toegankelijke versie rapportage klanttevredenheidsonderzoek 1e kwartaal 2024
38 kb
2023
Rapportage klanttevredenheidsonderzoek 4e kwartaal 2023
1,01 mb
Toegankelijke versie rapportage klanttevredenheidsonderzoek 4e kwartaal 2023
174 kb
Rapportage klanttevredenheidsonderzoek 3e kwartaal 2023
965 kb
Toegankelijke versie rapportage klanttevredenheidsonderzoek 3e kwartaal 2023
137 kb
Rapportage klanttevredenheidsonderzoek 2e kwartaal 2023
962 kb
Toegankelijke versie rapportage klanttevredenheidsonderzoek 2e kwartaal 2023
132 kb
Rapportage klanttevredenheidsonderzoek 1e kwartaal 2023
636 kb
Toegankelijke versie rapportage klanttevredenheidsonderzoek 1e kwartaal 2023
133 kb