Ga naar de inhoud

Dashboard Regiotaxi Leiden

Uitvoering

 
 
 
 
 
 

Tevredenheid reizigers

Sinds februari 2023 wordt er een continu klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Hiervoor worden per dag 10 mensen gebeld die vlak daarvoor een rit met de Regiotaxi hebben gemaakt.

Het online dashboard kunt u hier inzien
De resultaten zijn te filteren op maand, kwartaal en/of gemeente.

Aard van de gegronde klachten Leiden

Categorie202320242025
Boekingsprocedure011
Foutieve boeking101
Gedrag medepassagiers010
Geen voertuig786
Klachtafhandeling001
Klacht chauffeur655
Klantenservice100
Overig111
Tarief002
Te laat opgehaald16610
Te lange reistijd100
Telefonie attitude100
Telefonie bereikbaarheid001
Verkeerd voertuig010
Wachttijd telefonie301
Website/App100

Vervoerder voldoet aan besteksvoorwaarden

Stiptheid

Tenminste 95% van de reizigers dient op tijd opgehaald te zijn. Wanneer dit niet lukt, kan de vervoerder een boete opgelegd krijgen.

 

Zero-emissie

100% van de ritten dient met zero-emissievoertuigen te zijn uitgevoerd.

Back To Top