Ga naar de inhoud

Dashboard Regiotaxi Alphen aan den Rijn

Uitvoering

 
 
 
 
 
 

Tevredenheid reizigers

Sinds februari 2023 wordt er een continu klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Hiervoor worden per dag 10 mensen gebeld die vlak daarvoor een rit met de Regiotaxi hebben gemaakt.

Het online dashboard kunt u hier inzien
De resultaten zijn te filteren op maand, kwartaal en/of gemeente.

Aard van de gegronde klachten Alphen aan den Rijn

Categorie202320242025
Geen pas ontvangen100
Geen voertuig8133
Klacht chauffeur213
Omrijtijd001
Overig210
Tarief001
Te laat opgehaald291911
Telefonie attitude110
Verkeerd voertuig200
Wachttijd telefonie200

Vervoerder voldoet aan besteksvoorwaarden

Stiptheid

Tenminste 95% van de reizigers dient op tijd opgehaald te zijn. Wanneer dit niet lukt, kan de vervoerder een boete opgelegd krijgen.

 

Zero-emissie

100% van de ritten dient met zero-emissievoertuigen te zijn uitgevoerd.

Back To Top