Dashboard Regiotaxi OV
Uitvoering
Tevredenheid reizigers
Sinds februari 2023 wordt er een continu klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Van OV-reizigers zijn hier geen gegevens van bekend.
De resultaten van de Wmo-reizigers kunt u hier inzien.
De resultaten zijn te filteren op maand, kwartaal en/of gemeente.
Aard van de gegronde klachten OV
Categorie | 2023 | 2024 | 2025 |
---|---|---|---|
Te laat opgehaald | 3 | 0 | 1 |
Geen voertuig | 1 | 0 | 0 |
Foutieve boeking | 1 | 0 | 0 |
1 tot 3 van 3 resultaten
Vervoerder voldoet aan besteksvoorwaarden
Stiptheid
Tenminste 95% van de reizigers dient op tijd opgehaald te zijn. Wanneer dit niet lukt, kan de vervoerder een boete opgelegd krijgen.
Zero-emissie
100% van de ritten dient met zero-emissievoertuigen te zijn uitgevoerd.