01 Opening, welkom en vaststelling van de agenda
(13:00)
02 Mededelingen, ingekomen stukken en uitgaande brieven
(13:05 – 13:15 uur)
03 Conceptbesluitenlijst PHO EZ 11 februari 2015
(13:15 – 13:20 uur)
04 REO- advies aanvraag tuincentrum Roelofarendsveen
(13:20-13:25)
Voorstel
05 REO-advies aanvraag bouwmarkt op ‘t Heen, Katwijk
(13:25 -13:30 uur)
Voorstel
06 REO-advies aanvraag bruin- en witgoedzaak Baanderij, Leiderdorp
(13:30 -13:35 uur)
Voorstel
07 Economische ontwikkelingen in de regio
(13:35 – 14:00 uur)
Ruimte voor korte toelichting over de stand van zaken met betrekking tot de Economische Agenda in de drie subregio’s en verdieping van één onderwerp per subregio waarop de regionale samenwerking wordt gezocht:
Voorstel:
08 Toerisme – regionale focus van Amsterdam Marketing
(14:00 – 15:00)
Amsterdam Marketing heeft onlangs een prestigieuze prijs van UN World Tourism Organization gewonnen voor haar campagne ‘Amsterdam beleven, Holland Zien’. Met deze campagne worden buitenlandse toeristen verleid om ook attracties buiten Amsterdam te bezoeken. CEO Frans van der Avert licht toe hoe dit programma in elkaar zit, en wanneer attracties buiten de stadsregio binnen de scope van dit programma kunnen vallen.
Voorstel: