Naar de hoofdinhoud Naar de navigatie

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

1Stap 1
2Stap 2
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Met dit formulier kunt u een klacht indienen als u ontevreden bent over hoe u door ons bent behandeld.

U kunt het formulier níet gebruiken voor het indienen van een bezwaar-, beroep- of verzoekschrift of klachten over beleid. U kunt het formulier ook niet gebruiken voor het stellen van vragen over de stand van zaken over ingediende aangiften of bezwaren.

Voor klachten die betrekking hebben op de Regiotaxi, kunt u terecht bij de vervoerder zelf. Zie hiervoor de klachtenpagina van de Regiotaxi.

Voor klachten die te maken hebben met woonruimteverdeling, zoals de inschrijving als woningzoekende of de handelwijze van een medewerker van een woningcorporatie, richt u zich tot de desbetreffende woningcorporatie.

Uw gegevens

Wij gebruiken uw contactgegevens om met u contact op te nemen over uw vraag of verzoek.
Op welke manier wilt u dat wij contact met u opnemen?*

Beschrijving klacht

Beschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk. Vermeld bijvoorbeeld wanneer u een bepaalde brief hebt geschreven of wat er op een bepaalde datum is gebeurd. Hebt u een klacht over een medewerker? Vermeld dan de naam van de medewerker.
Beschrijf hier wat voor u een mogelijke oplossing van uw klacht is.

Uw klacht mondeling toelichten

Wij willen u de mogelijkheid bieden om uw klacht mondeling toe te lichten in een hoorgesprek. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch of fysiek op kantoor. We nemen dan contact met u op om een afspraak te maken.
Wilt u uw klacht mondeling toelichten?*

Stuur kopieën van documenten mee

Bijvoorbeeld van brieven, mails of documenten waar u naar verwijst in uw klacht. Wij kunnen uw klacht dan sneller behandelen.
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, docx, xlsx, Max. bestandsgrootte: 64 MB.

    Uw klacht ingediend, en dan?

    De klachtencoördinator van Holland Rijnland overlegt eerst met de persoon tegen wie de klacht is ingediend. De klachtencoördinator kijkt of er direct een oplossing kan worden aangedragen voor uw klacht. Is dit niet het geval, dan wordt u uitgenodigd om uw klacht mondeling toe te lichten. Hierbij is degene aan wie de klacht gericht is, ook aanwezig. Van dit gesprek wordt een verslag gemaakt. Aan de hand hiervan adviseert de klachtencoördinator over de afhandeling van de klacht. Deze afhandeling is binnen tien weken, waarbij het mogelijk is om deze termijn met vier weken te verlengen.

    Ga voor meer informatie het naar klachtenreglement van Holland Rijnland.