Naar de hoofdinhoud Naar de navigatie

Klachten en opmerkingen

Via het klachtenformulier op deze pagina kunt u uw wensen, klachten of opmerkingen over de Regiotaxi aan Holland Rijnland doorgeven.
Zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom.

Als u liever iemand aan de telefoon hebt, kunt u bellen met nummer 0900 – 20 22 369Ā (2 cent per minuut + plus mogelijke kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.).

U kunt uw klacht of compliment ook per e-mail naar ons toesturen.

Een brief schrijven kan naar het volgende adres:

Regiotaxi Holland Rijnland
Antwoordnummer 2152
6710 VA Ede
(Een postzegel is niet nodig)


Reactieformulier

Uw e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het beantwoorden van uw vraag of opmerking.

Klachten en complimenten

"*" geeft vereiste velden aan

1Stap 1
2Stap 2
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wilt u een klacht indienen? Of juist een compliment geven? Vul dan onderstaand formulier in.
Datum van uw rit*

Als u een klacht hebt, vermeld dan alstublieft in ieder geval deze gegevens:

- Uw pasnummer;
- De datum van uw rit;
- De tijd waarop de taxi moest komen.

 

Ontevreden?

Bent u niet tevreden over de klachtenafhandeling van de Regiotaxi?
Neem dan contact op met Holland Rijnland.
In het uiterste geval kunt u ook contact opnemen met de Geschillencommissie Zorgvervoer en Taxi. (Let op: dit is niet gratis.)

Klachtenprocedure